sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Älä tyrkytä minulle terapiaa

Kirjoitan tämänkin, jotta muistaisin myöhemmin.

En ollut aamulla ihan varma, olinko eniten ahdistunut, surullinen vai ottiko vain rehellisesti päähän.

Ensin tulivat perinteiset kyllähän-minä-tämän-tiesin ja olen-idiootti-kun-jaksoin-edes-yrittää-toivoa
-olot.
Sitten surullinen olo, koska mieskin oli niin toivonut ja näin, kuinka pettynyt hän oli.
Sitten ahdistus, koska emme tiedä, milloin on seuraava kerta ja kuka sen kaiken kustantaa, ja tuleeko tästä koskaan mitään ja kuinka jaksamme.
Ja lopuksi vain otti päähän.

Tässä siis päivän lauluvinkki.
Jään odottelemaan kuukautisia ja toivon, että edellä olevan laulun sanat lakkaavat joskus soimasta päässäni. 

6 kommenttia:

Sydänjää kirjoitti...

Suuren suuri halaus :( Voimia!

Anonyymi kirjoitti...

Päivän lauluvinkki pelasti päiväni, kiitos! Olin juuri tässä vetistellyt oikein kunnolla kuultuani taas pari raskausuutista, jotka eivät siis luonnollisesti ole omiani. Voimia!

takussa kirjoitti...

Anna tulla vaan, kyllä me kuunnellaan. On niin tuttu tuo no mikä helvetti nyt muka meni pieleen  -tunne.

Mafalda kirjoitti...

Kylläpä se päivän biisi osui taas kuin nyrkki silmään. *ittu kun 'ituttaa!!

Voimia nuutille.

Myytti kirjoitti...

Olet ajatuksissani. Kiitos muuten laululinkistä, oli oikein osauva myös mulle.

nuuti kirjoitti...

Kiitos kaikille sympatia-empatia-ajatuksista. Eteenpäin, pakkohan se on... :)